Umeščanje izdelkov na televiziji
Umestitev izdelkov je vse bolj priljubljen način, da podjetja prikažejo identiteto svoje blagovne znamke ali najnovejše izdelke. Ta oblika oglaševanja je odličen način odlična za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke med gledalciVaše izdelke je mogoče smiselno umestiti na način, ki omogoča oglaševalsko prisotnost brez neposredne povezave s televizijskimi oglasi. Ena od številnih prednosti je večja pozornost oz. aktivnost gledalca, saj je izdelek v vsebino umeščen v kontekstu in ne v prekinitvi oglasnega bloka.
Najbolj neopazne in realne umestitve so najučinkovitejše, gledalčevo zanimanje za njihovo najljubšo oddajo ali lik pa lahko privede do pozitivne povezanosti med izdelkom in vsebino. Raziskave so pokazale, da se približno 28 % mnenj potrošnikov v Veliki Britaniji glede blagovnih znamk izboljša, potem ko so videli izdelek, ki je bil predstavljen v oddaji. V oglaševalskih spotih ali TV sponzorskih kampanjah, ki se izvajajo z oglasi za umestitev izdelkov, se povečata prepoznavnost blagovne znamke in namera za nakup.

Umeščanje izdelkov na televiziji
Umestitev izdelkov je vse bolj priljubljen način, da podjetja prikažejo identiteto svoje blagovne znamke ali najnovejše izdelke. Ta oblika oglaševanja je odličen način odlična za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke med gledalciVaše izdelke je mogoče smiselno umestiti na način, ki omogoča oglaševalsko prisotnost brez neposredne povezave s televizijskimi oglasi. Ena od številnih prednosti je večja pozornost oz. aktivnost gledalca, saj je izdelek v vsebino umeščen v kontekstu in ne v prekinitvi oglasnega bloka.
Najbolj neopazne in realne umestitve so najučinkovitejše, gledalčevo zanimanje za njihovo najljubšo oddajo ali lik pa lahko privede do pozitivne povezanosti med izdelkom in vsebino. Raziskave so pokazale, da se približno 28 % mnenj potrošnikov v Veliki Britaniji glede blagovnih znamk izboljša, potem ko so videli izdelek, ki je bil predstavljen v oddaji. V oglaševalskih spotih ali TV sponzorskih kampanjah, ki se izvajajo z oglasi za umestitev izdelkov, se povečata prepoznavnost blagovne znamke in namera za nakup.


Eden prvih in najbolj znanih primerov TV umeščanja izdelkov v filmih je E.T. Ameriško podjetje Hershey's je po umeščanju prigrizkov Reese's Pieces' v film zabeležilo rast prodaje za 80 %. Raziskave ITV so pokazale, da gledalcev (98 %) umeščanje izdelkov ni motilo oz. ni negativno vplivalo na njihovo izkušnjo gledanja E.T.-ja.
Eden prvih in najbolj znanih primerov TV umeščanja izdelkov v filmih je E.T. Ameriško podjetje Hershey's je po umeščanju prigrizkov Reese's Pieces' v film zabeležilo rast prodaje za 80 %. Raziskave ITV so pokazale, da gledalcev (98 %) umeščanje izdelkov ni motilo oz. ni negativno vplivalo na njihovo izkušnjo gledanja E.T.-ja.

