TV sponzorstvo

TV sponzorstvo prinaša možnost zbliževanja podjetja ali blagovne znamke z odličnimi TV vsebinami, ki lahko postanejo sinonim zanje. Dovoljuje neposredno povezovanje z oddajami, dogodki ali programi. Sponzorstvo je možno v več oblikah – od preproste vključitve v zgolj eno oddajo do bolj kompleksnih rešitev, ki jih ustvarimo z medsebojnim sodelovanjem. TV sponzorstvo omogoča tudi natančnejše naslavljanje ciljne skupine. Z umestitvijo oglasov v pravi kontekst lahko povečamo širšo javno prepoznavnost in zagotavljamo večjo pozornost gledalcev.

TV sponzorstvo

TV sponzorstvo prinaša možnost zbliževanja podjetja ali blagovne znamke z odličnimi TV vsebinami, ki lahko postanejo sinonim zanje. Dovoljuje neposredno povezovanje z oddajami, dogodki ali programi. Sponzorstvo je možno v več oblikah – od preproste vključitve v zgolj eno oddajo do bolj kompleksnih rešitev, ki jih ustvarimo z medsebojnim sodelovanjem. TV sponzorstvo omogoča tudi natančnejše naslavljanje ciljne skupine. Z umestitvijo oglasov v pravi kontekst lahko povečamo širšo javno prepoznavnost in zagotavljamo večjo pozornost gledalcev.

Prednosti

TV sponzorske kampanje gradijo odnos med gledalci priljubljenih oddaj, programov in vašim podjetjem, s čimer se povečuje prepoznavnost blagovne znamke. Oglaševanje kot sponzor oddaje ali programa gledalcem ustvarja podzavestno povezavo izdelkov in vsebine Priljubljene vsebine imajo visoko gledanost, televizijsko sponzorstvo pa je fantastičen način zagotavljanja visoke pokritosti vaše oglaševalske kampanje, ne glede na to, ali so vaši oglasi pred ali med oddajo. Sponzorstvo pred prikazovanjem deluje kot iztočnica, ki ljudem daje vedeti, da se bo začela pričela njihova najljubša oddaja.

Prednosti

TV sponzorske kampanje gradijo odnos med gledalci priljubljenih oddaj, programov in vašim podjetjem, s čimer se povečuje prepoznavnost blagovne znamke. Oglaševanje kot sponzor oddaje ali programa gledalcem ustvarja podzavestno povezavo izdelkov in vsebine Priljubljene vsebine imajo visoko gledanost, televizijsko sponzorstvo pa je fantastičen način zagotavljanja visoke pokritosti vaše oglaševalske kampanje, ne glede na to, ali so vaši oglasi pred ali med oddajo. Sponzorstvo pred prikazovanjem deluje kot iztočnica, ki ljudem daje vedeti, da se bo začela pričela njihova najljubša oddaja.